Rozhovor na Srdci blogu Můj obchůdek na Fleru

Lipno

22. září 2015 v 16:51 | Helena |  Něco o mě a tak různě..
Ještě před narozením Elinky jsme věděli, že chceme jet v září na Lipno. Zda to klapne nebo ne, už bylo ve hvězdách, vše záviselo na tom, jestli bude Ela zdravá. Celé tři měsíce byla v pohodě..až do minulé neděle, kdy začala kašlat a chytla rýmu. V pondělí jsem s ní raději zašla k paní doktorce, která nám předepsala sirup na kašel a kapky do nosu. Cestu nám naštěstí dovolila, jelikož byla Elinka bez teplot a že je fuk jestli rýmu budeme léčit doma nebo někde na hotelu. :-) Ela byla během dvou dnů v pohodě, jenomže stihla nakazit své rodiče. :-D
Nakonec vše klaplo a ve středu po obědě jsme se vydali na cestu. První noc jsme strávili v Českých Budějovicích, kde bylo krásně a sluníčko pořádně hřálo.

Spali jsme v hotelu přímo na náměstí a takto krásný výhled jsme měli z okna.

Další den jsme se přesunuli do Lipna nad Vltavou, kde jsme si pronajali krásný nový apartmán. V pátek hlídal tatínek a já vyrazila mezi své kolegy. Nejeli jsme na to místo jen tak náhodou. Naše firma, ve které jsem už 11 let, tam totiž pořádala firemní setkání a já je moc chtěla vidět. :-) Byl to krásný den a já se na chvílu zas vrátila myšlenkama do práce. :-)

V sobotu jsme podnikli výlet Stezkou korunami stromů. Je to 675 metrů dlouhá dřevěná stezka na vrchu Kramolín u Lipna nad Vltavou. Jak jsem tam přišla, tak jsem i odešla. Martin to vzal dolů 52 metrů dlouhým suchým toboganem. Pak vyběhl schody a sjel to ještě jednou. :-)
Víc se o stezce dozvíte TADY.

Elinka se začala hlásit o jídlo, tak jsme se najedli všichni, ještě společná fotka a mohli jsme jít zase zpět.

Domů jsme přijeli v neděli večer. Bylo to krásné. Taková naše malá první dovča s Elinkou (Bublinku hlídali moji rodiče). Ještě něčím pro nás zůstane vyjímečná, právě tam se Ela poprvé zasmála nahlas. :-)

Na fotkách je nepřehlédnutelné, jak se tomu našemu štěstí kulatí tváře. :-) Dnes jsme byli v poradně a Elinčiny míry jsou 59 cm a 6,5 kg (v sobotu měla 15 týdnů). Paní doktorka říkala, že je moc pěkná, takovej budulínek. :-)

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Intuice Intuice | E-mail | Web | 22. září 2015 v 17:36 | Reagovat

Ten tobogan musel být super, ale asi bych do něj taky nešla. :-)

2 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 22. září 2015 v 18:23 | Reagovat

Elinka zřejmě dobře baští, a to je dobře. Je moc milá. Helo, na ten tobogán by mě nikdo nedostal, i když to musí být prima zážitek. Pro mě už by byl nepřekonatelný jen výstup do té výšky O_O

3 Jitka Jitka | Web | 22. září 2015 v 19:25 | Reagovat

Jeden z rodičů musí přežít. Je dobře, že jsi neriskovala. To víš, chlap potřebuje občas i adrenalín. dovolená to mohla být pěkná, hlavně, že vám vyšlo počasí. :-)

4 Šárka Šárka | 22. září 2015 v 19:43 | Reagovat

Ahoj Helí!
Tak koukám, jak jste si skvěle užívali dovolené! :-)
Lipno, tam musí být nádherně! :-)
Elinka jednou bude koukat, kde všude už od malička byla! ;-)

Helí měj se moc krásně a ahoooooooooooooooj! :-)

5 dáša dáša | E-mail | Web | 22. září 2015 v 20:19 | Reagovat

Všem vám to moc sluší :-)Elinka je opravdu ukázkové miminko s faldíčkama :D Prostě k sežrání :D  :D  :D
Helenko, máš šťastnou rodinku :-)  :-)  :-)

6 Magda Magda | 22. září 2015 v 20:35 | Reagovat

Helenka,vydarená dovolenka.Na tobogán by ma nikdo nedostal,už len pohľad naň mi stačí.No a na Elinke vidno,že jej chutí papať. Maj sa krásne. :-)

7 Helena Lišková Helena Lišková | E-mail | Web | 22. září 2015 v 21:03 | Reagovat

[1]: No já jsem strašpitel, tak jsem si to odpustila. :-D

[2]: Elinka je opravdu velký jedlík. Moc jí chutná a všechno v sobě udrží, takže se kulatí. :-)

[3]: :-) Jituško, moc pěkně jsi to napsala. Ono to asi tak děsivé nebude, když na to můžou děti od 6 let. :-)

[4]: Šári, určitě chceme Elinku zvykat na cestování. Přece nebudeme sedět doma. :-)A bylo tam fakt krásně. Určitě se tam ještě někdy vrátíme. :-)

[5]: Dáši, faldíky se jí dělají všude možně. :-)Ale co, jak začne běhat, tak to bude pryč. :-)

[6]: Ahoj Magdi, i ty se měj krásně a děkuji za návštěvu. :-)

8 Luďka Luďka | Web | 22. září 2015 v 21:31 | Reagovat

Elinka se vydařila je ukázkové mimi a tak se s ní dá i cestovat,je to supr! :-D

9 Ema Ema | E-mail | Web | 22. září 2015 v 23:26 | Reagovat

Je vidět, že jste si výlet báááječně užívali. Všichni tři.:-)
Helenko, měj krásné podzimní dníky.:-)

10 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 22. září 2015 v 23:48 | Reagovat

S malými dětmi je dobré být na dovolené a když jsou k tomu podmínky a dítě v pohodě,užijete si to ještě lépe.My jsme s klukama jezdili až na Slovensko k babičce, ale až jim byl rok a půl, ono vlakem to bylo složitějčí, býval narvaný. Máš moc hezkou dcerušku, to je na vás "holky" táta hrdý. Naše nejmenší vnučka už běhá a faldíky se jí také trochu ztratily.  Je to Kornelie- takže někdy Nelinka, někdy Korinka b ude si moci vybrat. ;-)

11 Melissa Melissa | Web | 23. září 2015 v 1:00 | Reagovat

Tak jste měli pěkný výlet.Z hotelu jste měli parádní výhled na náměstí.Muselo to tam být moc pěkné a hlavně,že se vám všem třem dařilo:) :-)

12 renuška renuška | E-mail | Web | 23. září 2015 v 7:44 | Reagovat

Heli, máte úplně překrásný fotky a všem vám to tam nesmírně sluší - jste ukázkovým příkladem šťastné rodinky ♥. Chválím taky krásné fotky! A prostředí! A všechno!!!

13 Helena Lišková Helena Lišková | E-mail | Web | 23. září 2015 v 10:26 | Reagovat

[8]: Ludi, je to naše šikulka a cestu i spaní v jiném prostředí zvládla hravě. :-)

[9]: Emi, to máš pravdu. Moc jsme se těšili a vše vyšlo podle plánu. :-)

[10]: Růženko, Elinka má na Slovensku (v Trenčině) taky babičku a dědečka. Zatím tam byla jen jednou, ale budeme jezdit určitě častěji. A tím autem je to paráda. Tolik zbytečností můžu vzít. :-D Moc děkuju za pochvalu a myslím, že je taťka vážně hrdý. :-) Nejmenší vnučka má moc zajímavé jméno a to je dobře. :-) Bude vyjímečná a každý si jí bude vždycky pamatovat. :-)

[11]: Bylo fajn, že vyšlo i počasí. Jeden den sice pršelo, ale tak dobře, že jsme zrovna ani nebyli venku a nemuseli jsme vytahovat deštník. :-)

[12]: Renuško, jsme šťastní a já moc doufám, že nám to takto vydrží napořád. Hlavně ať jsme zdraví a pak jde všechno snáz. :-)

14 Janka Janka | E-mail | Web | 23. září 2015 v 22:33 | Reagovat

Elinka je moc pěkná, však má být po kom. :-) A dobře, že jste vyrazili na dovolenou. Alespoň si zvykne od malinka na cestování. :-)

15 Ajka Ajka | Web | 25. září 2015 v 23:33 | Reagovat

Bezva výlet jste si udělali ;-)  :-)

16 Helena Lišková Helena Lišková | E-mail | Web | 19. října 2015 v 16:13 | Reagovat

[14]: Janko, jsem ostuda a až skoro po měsíci ti odepisuji. Děkuji za milý komentář. :-)

[15]: Ajko, bylo to moc fajn a už se těšíme na další výlet. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.